Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Alla
Sedan 2019
Citat
20
20
h-index
2
2
i10-index
1
1
0
10
5
2021
2022
2023
2024
1
5
5
9
Offentlig åtkomst
Visa alla
Visa alla
1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
Justin C. Ortagus
University of Florida
Verifierad e-postadress på coe.ufl.edu
Robert Kelchen
Professor, University of Tennessee, Knoxville
Verifierad e-postadress på utk.edu
Kelly Ochs Rosinger
Associate Professor, Penn State University
Verifierad e-postadress på psu.edu
Mitchell D. Lingo
Ph.D.
Verifierad e-postadress på iowa.gov
Följ
Garam Chu
University of Florida
Verifierad e-postadress på ufl.edu
Equity in Higher Education
State Education Policy
Online Education
Institutional Resources
Student Outcomes
Artiklar
Citeras av
Offentlig åtkomst
Medförfattare
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
The unequal impacts of performance-based funding on institutional resources in higher education
JC Ortagus, KO Rosinger, R Kelchen, G Chu, M Lingo
Research in Higher Education 64 (5), 705-739
, 2023
12
2023
A national analysis of the impact of performance-based funding on completion outcomes among underserved students
JC Ortagus, K Rosinger, R Kelchen, N Voorhees, G Chu
InformEd States
, 2021
6
2021
A national analysis of the impact of performance-based funding on completion outcomes among underserved students
JC Ortagus, K Rosinger, R Kelchen, N Voorhees, G Chu, H Allchin
The Review of Higher Education
, 2023
2
2023
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–3
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen