Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Craig ThompsonProfessor of Marketing, University of Wisconsin at MadisonVerifierad e-postadress på bus.wisc.edu
- Jonathan BeanAssistant Professor, The University of ArizonaVerifierad e-postadress på arizona.edu
- Aric RindfleischUniversity of IllinoisVerifierad e-postadress på illinois.edu
- Alain DebenedettiUniversité Paris Est, Marne la Vallée - IRGVerifierad e-postadress på u-pem.fr
- Harmen OppewalProfessor of Marketing, Monash Business School, Monash UniversityVerifierad e-postadress på monash.edu
- Aya AboelenienHEC MontrealVerifierad e-postadress på hec.ca
- Maura L. ScottDrs. Persis E. and Charles E. Rockwood Eminent Scholar in Marketing, Florida State UniversityVerifierad e-postadress på fsu.edu
- Johanna MoisanderAalto University School of BusinessVerifierad e-postadress på aalto.fi
- Kirsi ErärantaSenior University Lecturer, Aalto UniversityVerifierad e-postadress på aalto.fi
- Eric MartineauLaSalle CollegeVerifierad e-postadress på collegelasalle.com
- Charles H. ChoSchulich School of Business, York UniversityVerifierad e-postadress på schulich.yorku.ca
- Ghalia ShamaylehPhD Candidate in Marketing, Concordia UniversityVerifierad e-postadress på mail.concordia.ca
- Philippe MerigotUniversité Gustave EiffelVerifierad e-postadress på u-pem.fr
- David Crockett, Professor of MarketingUniversity of Illinois at ChicagoVerifierad e-postadress på uic.edu
Följ
Zeynep Arsel
Professor of Marketing, Concordia University
Verifierad e-postadress på concordia.ca - Startsida