Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla23 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Jocelyn J. BélangerAssociate Teaching Professor - Carnegie Mellon University QatarVerifierad e-postadress på andrew.cmu.edu
- Bruce HomerThe Graduate Center, CUNYVerifierad e-postadress på gc.cuny.edu
- Jan L PlassPaulette Goddard Chair, Digital Media & Learning Sciences, New York UniversityVerifierad e-postadress på nyu.edu
- Isabelle PlanteProfesseure, département de didactique, Université du Québec à MontréalVerifierad e-postadress på uqam.ca
- EJ HorbergSenior Research Fellow, Yale-NUS CollegeVerifierad e-postadress på yale-nus.edu.sg
- Lisa Linnenbrink-GarciaMichigan State UniversityVerifierad e-postadress på msu.edu
- Ken PerlinProfessor of Computer Science, New York UniversityVerifierad e-postadress på nyu.edu
- Gregory M. WaltonProfessor of Psychology, Stanford UniversityVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Akane ZushoProfessor, Fordham University Graduate School of EducationVerifierad e-postadress på fordham.edu
- Michael MiddletonRamapo CollegeVerifierad e-postadress på ramapo.edu
- judith harackiewiczProfessor of Psychology, University of Wisconsin - MadisonVerifierad e-postadress på wisc.edu
- Elena L GrigorenkoProfessor, University of HoustonVerifierad e-postadress på TIMES.uh.edu
Följ
Paul A. O'Keefe
University of Exeter Business School
Verifierad e-postadress på exeter.ac.uk - Startsida