Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla14 artiklar
2 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Jonathan D NelsonLecturer, University of Surrey; Research Scientist, Max Planck InstituteVerifierad e-postadress på mpib-berlin.mpg.de
- Johannes Müller-TredeAssistant Professor of Decision Sciences, IESE Business SchoolVerifierad e-postadress på iese.edu
- John WixtedProfessor of Psychology, UC San DiegoVerifierad e-postadress på ucsd.edu
- ROBIN MILES HOGARTHUniversitat Pompeu FabraVerifierad e-postadress på upf.edu
- Stacey R. FinkelsteinProfessor of Marketing at Stony Brook UniversityVerifierad e-postadress på stonybrook.edu
- Michael M RoyElizabethtown CollegeVerifierad e-postadress på etown.edu
- Terrence SejnowskiFrancis Crick Professor, Salk Institute, Distingished Professor, UC San DiegoVerifierad e-postadress på salk.edu
- Ilan YanivProfessor of Psychology, Hebrew University of JerusalemVerifierad e-postadress på mail.huji.ac.il
- Keith RaynerAtkinson Professor, University of California, San DiegoVerifierad e-postadress på ucsd.edu
- Elizabeth SchotterUniversity of South FloridaVerifierad e-postadress på usf.edu
- Arseny RyazanovGraduate Student, University of California San DiegoVerifierad e-postadress på ucsd.edu
- Dana Kay NelkinUniversity of California, San DiegoVerifierad e-postadress på ucsd.edu
- Jack SollProfessor, Duke UniversityVerifierad e-postadress på duke.edu
- Kristin DonnellyUniversity of Chicago Booth School of BusinessVerifierad e-postadress på chicagobooth.edu
- Patrice RusconiUniversità degli Studi di MessinaVerifierad e-postadress på unime.it
Följ