Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityVerifierad e-postadress på duke.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityVerifierad e-postadress på columbia.edu
- Wagner KamakuraRice UniversityVerifierad e-postadress på rice.edu
- Raghuram IyengarProfessor, MarketingVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeVerifierad e-postadress på dartmouth.edu
- Valarie ZeithamlMarketing Department, University of North Carolina at Chapel HillVerifierad e-postadress på unc.edu
- Puneet ManchandaIsadore and Leon Winkelman Professor, Professor of Marketing, Ross School of Business, University ofVerifierad e-postadress på umich.edu
- Z. john zhangthe Wharton schoolVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Lee G CooperUCLAVerifierad e-postadress på anderson.ucla.edu
- Timothy KeininghamJ. Donald Kennedy Endowed Chair in E-Commerce, St. John's UniversityVerifierad e-postadress på stjohns.edu
- Lerzan AksoyDean, Gabelli School of Business and Professor of Marketing, Fordham UniversityVerifierad e-postadress på fordham.edu