Skapa en profil
Medförfattare
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyVerifierad e-postadress på open.ac.uk
- Dirk Tempelaarassociate professor, Maastricht University School of Business and EconomicsVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Wim GijselaersProfessor of Educational Sciences, Maastricht UniversityVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Jan van BruggenHoofddocent Open UniversiteitVerifierad e-postadress på ou.nl
- Marco KalzProfessor of Educational Technology, Heidelberg University of EducationVerifierad e-postadress på ph-heidelberg.de
- Fred PaasProfessor of Educational Psychology, Erasmus University Rotterdam / University of Wollongong / UNSWVerifierad e-postadress på essb.eur.nl
- Henry HermansUniversitair docent, Open UniversiteitVerifierad e-postadress på ou.nl
- Liesbeth KesterFull professor Educational sciences Utrecht UniversityVerifierad e-postadress på uu.nl
- Tamara van GogUtrecht UniversityVerifierad e-postadress på uu.nl
- Karen D. Könings, PhDAssociate Professor, Maastricht University, FHML, SHE; Honorary Professor, University of East AngliaVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Maike GerkenUniversity of Witten/HerdeckeVerifierad e-postadress på uni-wh.de
- Peter B. SloepProfessor emeritus of Technology Enhanced LearningVerifierad e-postadress på ou.nl
- Peter van RosmalenAssociate Professor, Maastricht University, SHEVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Francis BrounsOpen UniversiteitVerifierad e-postadress på ou.nl
- Hubert VogtenOpen Univerity of the NetherlandsVerifierad e-postadress på ou.nl
- José JanssenAssociate Professor Open Universiteit, Educational Sciences, Online Learning & InstructionVerifierad e-postadress på ou.nl
- Simone VoletMurdoch UniversityVerifierad e-postadress på murdoch.edu.au
Följ
Bas Giesbers
Maastricht University, School of Business and Economics
Verifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl