Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Jacob L. OrquinProfessor, Aarhus UniversityVerifierad e-postadress på mgmt.au.dk
- Polymeros ChrysochouProfessor of Marketing, Aarhus UniversityVerifierad e-postadress på mgmt.au.dk
- Paul J. ZakClaremont Graduate UniversityVerifierad e-postadress på cgu.edu
- Jorge BarrazaUniversity of Southern California (USC)Verifierad e-postadress på usc.edu
- Panagiotis MitkidisProfessor, School of Business and Social Sciences, Aarhus UniversityVerifierad e-postadress på interacting-minds.net
- Brandi S. MorrisAssistant Professor, Aarhus UniversityVerifierad e-postadress på mgmt.au.dk
- Tobias OtterbringProfessor, University of AgderVerifierad e-postadress på uia.no
- Norman LiProfessor of Psychology, Singapore Management UniversityVerifierad e-postadress på smu.edu.sg
- Valdimar SigurdssonProfessor, Reykjavik University. Centre for Research in Marketing & Consumer PsychologyVerifierad e-postadress på ru.is
- Michał FolwarcznyDiscipline of Marketing, J.E. Cairnes School of Business & Economics, University of GalwayVerifierad e-postadress på universityofgalway.ie