Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- David GodesJohns Hopkins UniversityVerifierad e-postadress på jhu.edu
- Judith ChevalierProfessor of Economics and Finance, Yale School of ManagementVerifierad e-postadress på yale.edu
- Jiwoong ShinProfessor of Marketing at Yale UniversityVerifierad e-postadress på yale.edu
- Jonathan GruberProfessor of Economics, MITVerifierad e-postadress på mit.edu
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelVerifierad e-postadress på idc.ac.il
- Yubo ChenCoca-Cola Chair Professor, School of Economics and Management, Tsinghua UniversityVerifierad e-postadress på sem.tsinghua.edu.cn
- Sanjiv DasSanta Clara UniversityVerifierad e-postadress på scu.edu
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamVerifierad e-postadress på vu.nl
- Bruce E. PfeifferUniversity of New HampshireVerifierad e-postadress på unh.edu
- Hema YoganarasimhanUniversity of WashingtonVerifierad e-postadress på uw.edu
- Leif BrandesProfessor of Business Administration, University of LucerneVerifierad e-postadress på unilu.ch
- Arthur CampbellMonash UniversityVerifierad e-postadress på monash.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityVerifierad e-postadress på wustl.edu
- Robert ZeithammerUCLAVerifierad e-postadress på anderson.ucla.edu
- R RaoProfessor of Marketing, The University of Texas at DallasVerifierad e-postadress på utdallas.edu