Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla20 artiklar
10 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Hau Kit-TaiChinese University of Hong KongVerifierad e-postadress på cuhk.edu.hk
- Herbert W. MarshDistinguished Professor, Australian Catholic University; Oxford UniversityVerifierad e-postadress på acu.edu.au
- Chang LeiChair Professor of Psychology, University of MacauVerifierad e-postadress på umac.mo
- Xitao FanThe Chinese University of Hong KongVerifierad e-postadress på cuhk.edu.hk
- Xingchao WangShanxi UniversityVerifierad e-postadress på sxu.edu.cn
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityVerifierad e-postadress på concordia.ca
- Ke-Hai YuanUniversity of Notre DameVerifierad e-postadress på nd.edu
- Benjamin NagengastUniversity of TübingenVerifierad e-postadress på uni-tuebingen.de
- Qishan ChenSouth China Normal UniversityVerifierad e-postadress på scnu.edu.cn
- Liu, XiqinSouth China University of TechnologyVerifierad e-postadress på scut.edu.cn
- L. Francesca ScalasUniversità di CagliariVerifierad e-postadress på unica.it
- Walter VispoelUniversity of IowaVerifierad e-postadress på uiowa.edu
- Yujiao MaiTBDVerifierad e-postadress på nd.edu
- Todd D. LittleProfessor, Texas Tech UniversityVerifierad e-postadress på ttu.edu
- Keith WidamanDistinguished Professor of Education, University of California, RiversideVerifierad e-postadress på ucr.edu
- James BovairdAssociate Professor of Educational Psychology, University of Nebraska-LincolnVerifierad e-postadress på unl.edu
Följ
WEN Zhonglin, 温忠麟
Professor, School of Psychology, South China Normal University
Verifierad e-postadress på scnu.edu.cn