Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla34 artiklar
10 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Jon StarProfessor, Harvard Graduate School of EducationVerifierad e-postadress på harvard.edu
- Kelley DurkinResearch Assistant Professor, Vanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Emily R. FyfeIndiana UniversityVerifierad e-postadress på indiana.edu
- Abbey M. LoehrResearch Director, Institute for School Partnership, Washington University in St. LouisVerifierad e-postadress på wustl.edu
- Katherine L. McEldoon, PhDFederation of American ScientistsVerifierad e-postadress på fas.org
- Robert SieglerProfessor of Psychology, Carnegie Mellon UniversityVerifierad e-postadress på andrew.cmu.edu
- Marci DeCaroUniversity of LouisvilleVerifierad e-postadress på louisville.edu
- Ashli-Ann DouglasWestEdVerifierad e-postadress på wested.org
- Martha W. AlibaliProfessor of Psychology, University of WisconsinVerifierad e-postadress på wisc.edu
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier UniversityVerifierad e-postadress på uni-trier.de
- Percival MatthewsAssociate Professor, University of Wisconsin–MadisonVerifierad e-postadress på wisc.edu
- D.C. FarranProfessor, Vanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på Vanderbilt.edu
Följ
Bethany Rittle-Johnson
Professor of Psychology, Vanderbilt University
Verifierad e-postadress på vanderbilt.edu