Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Jella PfeifferJustus-Liebig University GießenVerifierad e-postadress på wirtschaft.uni-giessen.de
- Thies PfeifferUniversity of Applied Sciences Emden/LeerVerifierad e-postadress på hs-emden-leer.de
- Joel HuberAlan D. Schwartz Emeritus Professor of Marketing Duke UniversityVerifierad e-postadress på duke.edu
- Sören W. ScholzVerifierad e-postadress på interrogare.de
- Harmen OppewalProfessor of Marketing, Monash Business School, Monash UniversityVerifierad e-postadress på monash.edu
- Andres MusalemUniversity of ChileVerifierad e-postadress på dii.uchile.cl
- Christof WeinhardtProfessor for Information Systems, Karlsruhe Institute of TechnologyVerifierad e-postadress på kit.edu
- Ralf WagnerProfessor of Sustainable Marketing, University of Kassel (Germany)Verifierad e-postadress på wirtschaft.uni-kassel.de
- Pascal KottemannPostdoctoral researcher, Bielefeld UniversityVerifierad e-postadress på wiwi.uni-bielefeld.de
- René RiedlUniversity of Applied Sciences Upper Austria & Johannes Kepler University LinzVerifierad e-postadress på fh-steyr.at
- Franz RothlaufProfessor of Information Systems, Johannes Gutenberg University MainzVerifierad e-postadress på uni-mainz.de
- Christian StummerProfessor of Innovation and Technology Management, Bielefeld UniversityVerifierad e-postadress på uni-bielefeld.de
- Michael SteinerUniversity Witten/HerdeckeVerifierad e-postadress på uni-wh.de
- Christian PeukertPostdoctoral Researcher
Följ
Martin Meißner
Andra namnMartin Meissner
Professor of Marketing, Technical University of Munich
Verifierad e-postadress på tum.de - Startsida