Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla29 artiklar
24 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- John R. KirbyQueen's UniversityVerifierad e-postadress på queensu.ca
- Lesly Wade-WoolleyAssociate Professor, Department of Educational Psychology University of AlbertaVerifierad e-postadress på ualberta.ca
- Adrian PasquarellaUniversity of DelawareVerifierad e-postadress på udel.edu
- Kate CainLancaster UniversityVerifierad e-postadress på lancaster.ac.uk
- Michael J. KiefferAssociate Professor of Literacy Education, New York UniversityVerifierad e-postadress på nyu.edu
- Catherine MimeauTÉLUQVerifierad e-postadress på teluq.ca
- Anne CastlesAustralian Catholic UniversityVerifierad e-postadress på acu.edu.au
- Severine CasalisProfesseur de psychologie, Université de LilleVerifierad e-postadress på univ-lille.fr
- Patrick J. McGrathDalhousie Emeritus Professor of Psychiatry; Scientist, IWK Health Centre; Lead Scientist, SupermindsVerifierad e-postadress på dal.ca
- Xuebao HeLaboratory of Marine Biology and Ecology, Third Institute of Oceanography, State OceanicVerifierad e-postadress på tio.org.cn
- Junjie ZhangWright State UniversityVerifierad e-postadress på wright.edu
- William WL ChoiHonorary Clinical Assistant Professor, The University of Hong KongVerifierad e-postadress på pathology.hku.hk
Följ
Hélène Deacon
Professor, Department of Psychology & Neuroscience, Dalhousie University
Verifierad e-postadress på dal.ca - Startsida