Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Alla
Sedan 2019
Citat
13
13
h-index
2
2
i10-index
0
0
0
8
4
2022
2023
2024
1
7
5
Offentlig åtkomst
Visa alla
Visa alla
1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
Willian Fernandes Araujo
UNISC - Universidade de Santa Cruz do Sul
Verifierad e-postadress på unisc.br
Fernanda Pires
Serra Húnter Lecturer, Dep. Comunicació Audiovisual i Publicitat, Universitat Autònoma de Barcelona
Verifierad e-postadress på uab.cat
Följ
Tugce Ataci
Université Paris-Est Créteil
Verifierad e-postadress på u-pec.fr
digital cultures
youth
digital inclusion
peacebuilding
research impact
Artiklar
Citeras av
Offentlig åtkomst
Medförfattare
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
Narratives of Rwandan youth on post-genocide reconciliation: contesting discourses and identities in the making
T Ataci
Journal of Youth Studies 25 (10), 1316-1333
, 2022
9
2022
Memetizing genocides and post-genocide peacebuilding: ambivalent implications of memes for youth participation and imaginaries in Rwanda
T Ataci
Information, Communication & Society 26 (16), 3157-3178
, 2023
3
2023
What is so funny about platform labour in Brazil? Ride-hailing drivers’ use of humour and memes on Facebook groups
F Pires, T Ataci, WF Araujo
Convergence, 13548565231160622
, 2023
1
2023
Transmedia storytelling and participation for peacebuilding and peace education: Rwandan youth, digital inclusion, and socio-political context
T Ataci
Universitat Pompeu Fabra
, 2021
2021
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–4
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen