Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Theo Verhallenhoogleraar marketing, Tilburg UniversityVerifierad e-postadress på uvt.nl
- Patrick GroenenErasmus University RotterdamVerifierad e-postadress på ese.eur.nl
- Anat BardiPsychology, Royal Holloway University of LondonVerifierad e-postadress på rhul.ac.uk
- Julie Anne LeeProfessor Marketing, Director Centre for Human and Cultural Values, University of Western AustraliaVerifierad e-postadress på uwa.edu.au
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyVerifierad e-postadress på tue.nl
- Tibert VerhagenAmsterdam University of Applied SciencesVerifierad e-postadress på hva.nl
- Michel van de VeldenErasmus Universiteit RotterdamVerifierad e-postadress på ese.eur.nl
- Csilla HorvathAssistant Professor of Marketing Radboud UniversityVerifierad e-postadress på fm.ru.nl
- Shalom H. SchwartzProfessor Psychology, The Hebrew UniversityVerifierad e-postadress på mail.huji.ac.il
- Erik T VerhoefProfessor of Spatial Economics, VU University AmsterdamVerifierad e-postadress på vu.nl
- Carlos TorelliProfessor of Business Administration, University of Illinois at Urbana-ChampaignVerifierad e-postadress på illinois.edu
Följ
Hester van Herk
Professor of Cross-Cultural Marketing Research, Vrije Universiteit Amsterdam
Verifierad e-postadress på vu.nl