Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Alla
Sedan 2019
Citat
60
57
h-index
2
2
i10-index
2
2
0
18
9
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
2
7
10
17
13
7
3
Offentlig åtkomst
Visa alla
Visa alla
1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
Chelsea M. Parlett Pelleriti
Chapman University
Verifierad e-postadress på chapman.edu
Susanne M. Jaeggi
Center for Cognitive and Brain Health, Northeastern University, Boston
Verifierad e-postadress på uci.edu
Jacky Au
Postdoctoral Fellow, University of California, Irvine
Verifierad e-postadress på uci.edu
Victor Zordan
Professor of Computer Science, Clemson University
Verifierad e-postadress på g.clemson.edu
Aaron R. Seitz
Professor of Professor of Psychology, Physical Therapy, Art + Design, Northeastern University
Verifierad e-postadress på northeastern.edu
Russell A. Cohen Hoffing
Army Research Labs
Verifierad e-postadress på ucr.edu
Benjamin Katz
Department of Human Development and Family Science, Virginia Tech
Verifierad e-postadress på vt.edu
Följ
Shafee Mohammed
Doctoral Student,
University of California, Irvine
Verifierad e-postadress på uci.edu -
Startsida
Working Memory
Machine Learning
Data Mining
Individual differences
Artiklar
Citeras av
Offentlig åtkomst
Medförfattare
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
The benefits and challenges of implementing motivational features to boost cognitive training outcome
S Mohammed, L Flores, J Deveau, R Cohen Hoffing, C Phung, ...
Journal of Cognitive Enhancement 1, 491-507
, 2017
49
2017
& Zordan, V.(2017). The benefits and challenges of implementing motivational features to boost cognitive training outcome
S Mohammed, L Flores, J Deveau, RC Hoffing, C Phung, CM Parlett
Journal of Cognitive Enhancement 1 (4), 491-507
, 0
11
Predicting Learning Behavior Using a Unified Framework: Looking Beyond the Clicks
S Mohammed
University of California, Irvine
, 2020
2020
Predicting Individual Differences in Working Memory Training Gain: A Machine Learning Approach.
S Mohammed, B Katz, C Parlett, M Buschkuehl, SM Jaeggi
CogSci
, 2017
2017
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–4
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen