Skapa en profil
Medförfattare
- Alain GoudeyAssociate Dean for Digital & Full Professor HDR, NEOMA Business SchoolVerifierad e-postadress på neoma-bs.fr
- Gwenaëlle Briand DecréNantes University, LEMNA Lab and Affiliate Member of Pr. Aradhna Krishna’s Sensory Marketing LabVerifierad e-postadress på univ-nantes.fr
- Gwarlann DE KERVILERprofessor of marketing, IESEGVerifierad e-postadress på ieseg.fr
- Eda SayinIE Business SchoolVerifierad e-postadress på ie.edu
- Aradhna KrishnaDwight F. Benton Professor of Marketing, University of Michigan, Ann ArborVerifierad e-postadress på umich.edu
- Bérangère BrialMaître de conférences, Université Gustave EiffelVerifierad e-postadress på univ-eiffel.fr
- Nathalie Veg-SalaUniversité Paris NanterreVerifierad e-postadress på parisnanterre.fr
- Marie Haikel-ElsabehProfessor of Marketing, IMT-BSVerifierad e-postadress på imt-bs.eu
- Philippe MerigotUniversité Gustave EiffelVerifierad e-postadress på u-pem.fr
- Alice ZoghaibInstitut Supérieur de Gestion, ParisVerifierad e-postadress på isg.fr
- Alice AudrezetInstitut Français de la ModeVerifierad e-postadress på ifmparis.fr
- Mariem El Euch MaalejParis School of BusinessVerifierad e-postadress på psbedu.paris
Följ
Caroline Ardelet
Institut Français de la Mode HESAM Université
Verifierad e-postadress på ifmparis.fr