Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Ji Y. HongUniversity of ArizonaVerifierad e-postadress på arizona.edu
- Paul SchutzUniversity of ArizonaVerifierad e-postadress på email.arizona.edu
- Ayfer EkerIndiana UniversityVerifierad e-postadress på iu.edu
- Jinqing LiuIndiana UniversityVerifierad e-postadress på iu.edu
- Mi Yeon LeeAssociate Professor of teacher College, Arizona State UniversityVerifierad e-postadress på asu.edu
- Daniel T. HickeyProfessor, Learning Sciences Program, Indiana UniversityVerifierad e-postadress på indiana.edu
- gita taasoobshiraziKennesaw State UniversityVerifierad e-postadress på kennesaw.edu
- Meredith A Park RogersIndiana University - BloomingtonVerifierad e-postadress på indiana.edu
- Melissa GresalfiMathematics Education, Learning Sciences, Vanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Rick A. HudsonUniversity of Southern IndianaVerifierad e-postadress på usi.edu
- Gayle BuckProfessor of Science Education, Indiana UniversityVerifierad e-postadress på indiana.edu
- Celeste NicholasIndiana UniversityVerifierad e-postadress på iu.edu
- Amy TrauthUniversity of DelawareVerifierad e-postadress på udel.edu
- Lori Price AultmanSpring Hill CollegeVerifierad e-postadress på shc.edu
- Barbara GreeneProfessor of Educational Pscyhology, University of OklahomaVerifierad e-postadress på ou.edu
- Jackie BarnesUniversity of Pittsburgh