Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Michael GroscheUniversity of WuppertalVerifierad e-postadress på uni-wuppertal.de
- Jürgen WilbertUniversität MünsterVerifierad e-postadress på uni-muenster.de
- Jan KuhlTU DortmundVerifierad e-postadress på tu-dortmund.de
- Thomas GoetzUniversity of Vienna, Universität Wien, Faculty of Psychology, Fakultät für PsychologieVerifierad e-postadress på univie.ac.at
- Moritz Börnert-RinglebLeibniz Universität HannoverVerifierad e-postadress på ifs.uni-hannover.de
- Carina LükeUniversity of WuerzburgVerifierad e-postadress på uni-wuerzburg.de
- Thomas HennemannProfessor Sonderpädagogik, Universität zu KölnVerifierad e-postadress på uni-koeln.de
- Mickaël JuryAssistant professor of social psychology of education - Université Clermont-AuvergneVerifierad e-postadress på uca.fr
- Erica RanzatoUCL - Institute of EducationVerifierad e-postadress på ucl.ac.uk
- Inmaculada FajardoInvestigadora del ERI LEctura (Universidad de Valencia)Verifierad e-postadress på uv.es
- Kati SormunenUniversity Lecturer (early childhood education), University of HelsinkiVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Matthias GrünkeProfessor of Special Education, University of CologneVerifierad e-postadress på uni-koeln.de
- Prof. Dr. Christoph RatzUniversität WürzburgVerifierad e-postadress på uni-wuerzburg.de
- Patrick OnghenaProfessor of Methodology and Statistics, Katholieke Universiteit LeuvenVerifierad e-postadress på kuleuven.be
- Pirjo AunioProfessor, University of HelsinkiVerifierad e-postadress på helsinki.fi