Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Alla
Sedan 2019
Citat
15
15
h-index
2
2
i10-index
0
0
0
6
3
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2
1
2
6
3
Offentlig åtkomst
Visa alla
Visa alla
1 artikel
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
Noboru Matsuda
Associate Professor, North Carolina State University
Verifierad e-postadress på ncsu.edu
Tanzima Hashem
Professor, Computer Science & Enginnering, Bangladesh University of Engineering
Verifierad e-postadress på cse.buet.ac.bd
Lars Kulik
Professor, School of Computing and Information Systems, University of Melbourne
Verifierad e-postadress på unimelb.edu.au
Följ
Tasmia Shahriar
Graduate Student,
North Carolina State University
Verifierad e-postadress på ncsu.edu
Artificial Intelligence in Education
Intelligent Tutoring System
Natural Language Processing in Education
Artiklar
Citeras av
Offentlig åtkomst
Medförfattare
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
“Can you clarify what you said?”: Studying the impact of tutee agents’ follow-up questions on tutors’ learning
T Shahriar, N Matsuda
Artificial Intelligence in Education: 22nd International Conference, AIED …
, 2021
9
2021
Continuous obstructed detour queries
RR Saha, T Hashem, T Shahriar, L Kulik
10th International Conference on Geographic Information Science (GIScience 2018)
, 2018
5
2018
What and How You Explain Matters: Inquisitive Teachable Agent Scaffolds Knowledge-Building for Tutor Learning
T Shahriar, N Matsuda
International Conference on Artificial Intelligence in Education, 126-138
, 2023
1
2023
Assertion Enhanced Few-Shot Learning: Instructive Technique for Large Language Models to Generate Educational Explanations
T Shahriar, N Matsuda, K Ramos
arXiv preprint arXiv:2312.03122
, 2023
2023
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–4
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen