Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla14 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Pirjo AunioProfessor, University of HelsinkiVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Heta TuominenUniversity of Eastern Finland, University of HelsinkiVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Anna WidlundÅbo Akademu UniversityVerifierad e-postadress på abo.fi
- Mikaela NyroosAssociative Professor in EducationVerifierad e-postadress på umu.se
- Riikka MononenUniversity of OuluVerifierad e-postadress på oulu.fi
- Bert JonssonProfessor Umeå UniversitetVerifierad e-postadress på umu.se
- Hanna EklöfUmeå UniversitetVerifierad e-postadress på umu.se
- Markku NiemivirtaUniversity of Eastern FinlandVerifierad e-postadress på uef.fi
- Anu LaineUniversity of HelsinkiVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Pekka RäsänenTurku Research Institute for Learning Analytics TRILA, University of TurkuVerifierad e-postadress på utu.fi
- Lara RagpotUniversity of JohannesburgVerifierad e-postadress på uj.ac.za
- Elizabeth HenningSouth Africa Research Chair: Integrated Studies of Learning Language, Science and Mathematics inVerifierad e-postadress på uj.ac.za
- Markku HannulaProfessor of Mathematics Education, University of HelsinkiVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Airi HakkarainenUniversity lecturer, Open University Of HelsinkiVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Anita Lopez-PedersenAssociate professor, University of OsloVerifierad e-postadress på isp.uio.no
- Anette BaggerDalarna UniversityVerifierad e-postadress på du.se
- Marcus LindskogFunnel (Formerly, Uppsala University)Verifierad e-postadress på psyk.uu.se
- Mikko-Jussi LaaksoUniversity of TurkuVerifierad e-postadress på utu.fi
- Monica Melby-LervågUniversity of Oslo, Department of Special Needs EducationVerifierad e-postadress på isp.uio.no
- Hannu SavolainenUniversity of Eastern FinlandVerifierad e-postadress på uef.fi