Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla5 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Sandra MatzColumbia UniversityVerifierad e-postadress på gsb.columbia.edu
- Emily GarbinskyCornell UniversityVerifierad e-postadress på cornell.edu
- David StillwellCambridge UniversityVerifierad e-postadress på cam.ac.uk
- Sonja LyubomirskyUniversity of California, RiversideVerifierad e-postadress på ucr.edu
- Peter M. RubertonPostdoctoral scholar, Pennsylvania State UniversityVerifierad e-postadress på psu.edu
- Arvid O. I. HoffmannProfessor of Marketing at Adelaide Business SchoolVerifierad e-postadress på adelaide.edu.au
- Adam GalinskyColumbia Business Schoool, Columbia UniversityVerifierad e-postadress på columbia.edu
- Jon Michael JachimowiczHarvard Business SchoolVerifierad e-postadress på hbs.edu
- Jenny G. OlsonIndiana UniversityVerifierad e-postadress på iu.edu
- David M CondonUniversity of OregonVerifierad e-postadress på uoregon.edu
- Sara J WestonUniversity of OregonVerifierad e-postadress på uoregon.edu
- Daniel K. MroczekProfessor of Psychology and Medical Social Sciences, Northwestern UniversityVerifierad e-postadress på northwestern.edu
- Blaine LandisAssociate Professor, University College LondonVerifierad e-postadress på ucl.ac.uk
- Friedrich M. GötzDepartment of Psychology, University of British ColumbiaVerifierad e-postadress på ubc.ca
- Heather Barry KappesLecturer in Marketing, London School of Economics and Political ScienceVerifierad e-postadress på lse.ac.uk
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolVerifierad e-postadress på anderson.ucla.edu
Följ
Joe Gladstone
CU Boulder, Leeds School of Business
Verifierad e-postadress på colorado.edu - Startsida