Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Manfred SchwaigerInstitut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität MünchenVerifierad e-postadress på lmu.de
- Marko SarstedtLudwig-Maximilians-University MunichVerifierad e-postadress på lmu.de
- Charles R. TaylorJohn A. Murphy Professor of Marketing, Villanova UniversityVerifierad e-postadress på villanova.edu
- Qinqin ZhengFudan UniversityVerifierad e-postadress på fudan.edu.cn
- Henrikki Tikkanen, D.Sc. (Int'l Marketin...A. I. Virtanen Professor of Consumer Research & Marketing, Aalto University School of BusinessVerifierad e-postadress på aalto.fi
- Christian M. RingleProfessor of Management, Hamburg University of Technology, Technische Universität Hamburg, TUHHVerifierad e-postadress på tuhh.de
- Michael KleinaltenkampProfessor (Emeritus) of Business and Services Marketing, Freie Universitaet BerlinVerifierad e-postadress på fu-berlin.de
- Adamantios DiamantopoulosProfessorial Research Fellow, Chair of International Business, , University of ViennaVerifierad e-postadress på univie.ac.at
- C.S. George LeeProfessor, School of Electrical and Computer Engineering, Purdue UniversityVerifierad e-postadress på purdue.edu