Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Andrew T. StephenL'Oréal Professor of Marketing, Saïd Business School, University of OxfordVerifierad e-postadress på sbs.ox.ac.uk
- Gil AppelThe George Washington UniversityVerifierad e-postadress på gwu.edu
- Lauren GrewalAssociate Professor of Business Administration, Dartmouth CollegeVerifierad e-postadress på tuck.dartmouth.edu
- Felipe ThomazUniversity of OxfordVerifierad e-postadress på sbs.ox.ac.uk
- Cammy CrolicAssociate Professor, University of OxfordVerifierad e-postadress på sbs.ox.ac.uk
- Diogo HildebrandBaruch College, CUNYVerifierad e-postadress på baruch.cuny.edu
- Shiri MelumadThe Wharton School, University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- R Dustin HardingAssistant Professor, Utah Valley UniversityVerifierad e-postadress på uvu.edu
- Adrian F. WardUniversity of Texas at AustinVerifierad e-postadress på mccombs.utexas.edu
- Jaewoo ParkProfessor of MarketingVerifierad e-postadress på g.chuo-u.ac.jp
- Dan RubinSt. John's UniversityVerifierad e-postadress på stjohns.edu
- Thomas KramerProfessor of Marketing, UC RiversideVerifierad e-postadress på ucr.edu