Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamVerifierad e-postadress på vu.nl
- Edith G. SmitUniversity of AmsterdamVerifierad e-postadress på uva.nl
- Paul KetelaarAssistant professor, Radboud University Nijmegen, the NetherlandsVerifierad e-postadress på ru.nl
- Barbara C.N. MüllerAssociate Professor, Radboud University NijmegenVerifierad e-postadress på bsi.ru.nl
- Theo AraujoProfessor of Media, Organisations and Society at the Amsterdam School of Communication ResearchVerifierad e-postadress på uva.nl
- Ewa MasłowskaUniversity of Illinois Urbana-ChampaignVerifierad e-postadress på illinois.edu
- Edward C MalthouseNorthwestern University: integrated marketing communications, industrial engineering and mgmt sciVerifierad e-postadress på northwestern.edu
- Loes JanssenTilburg UniversityVerifierad e-postadress på uvt.nl
- Francesca SotgiuVrije Universiteit Amsterdam, School of Business and EconomicsVerifierad e-postadress på vu.nl
- Guda van NoortProfessor, Universiteit van AmsterdamVerifierad e-postadress på uva.nl
- Daniel WigboldusProfessor of Social Psychology, Radboud University NijmegenVerifierad e-postadress på psych.ru.nl
- Shintaro OkazakiKing's College LondonVerifierad e-postadress på kcl.ac.uk
- Douglas C. WestKing's College LondonVerifierad e-postadress på kcl.ac.uk
Följ
Stefan F. Bernritter
Associate Professor of Marketing, King's Business School, King's College London
Verifierad e-postadress på kcl.ac.uk