Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Philip GarciaProfessor and T.A. Hieronymus Chair, Agricultural and Consumer Economics, University of IllinoisVerifierad e-postadress på illinois.edu
- Brian WansinkFormer Professor, Cornell Food and Brand LabVerifierad e-postadress på Cornell.edu
- Arvid O. I. HoffmannProfessor of Marketing at Adelaide Business SchoolVerifierad e-postadress på adelaide.edu.au
- Nikos KalogerasCORMEC/MCB, Wageningen University & Research & SIB/Zuyd UASVerifierad e-postadress på wur.nl
- Koert Van IttersumProfessor of Marketing and Consumer Well-being, University of GroningenVerifierad e-postadress på rug.nl
- Andres Trujillo-BarreraUniversity of IdahoVerifierad e-postadress på uidaho.edu
- Scott H. IrwinLaurence J. Norton Chair, Department of Agricultural and Consumer Economics, University of IllinoisVerifierad e-postadress på illinois.edu
- Thomas PostMaastricht UniversityVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
Följ
Joost M.E. Pennings
Professor Marketing, Professor Finance, Wageningen University, Maastricht University, University of
Verifierad e-postadress på wur.nl - Startsida