Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Alla
Sedan 2019
Citat
11
11
h-index
2
2
i10-index
0
0
0
6
3
2022
2023
2024
2
6
3
Följ
Nimet Çopur
Lecturer,
Recep Tayyip Erdoğan University
Verifierad e-postadress på erdogan.edu.tr
Foreign language teaching
teacher education
Conversation Analysis
humour
membership categorisation analysis
Artiklar
Citeras av
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
Humour as a pedagogical tool in teacher-initiated repair sequences: The case of extreme case formulations and candidate hearing
N Çopur, C Atar, S Walsh
Classroom Discourse 12 (3), 280-294
, 2021
6
2021
Flagging a turn as humorous with prospective indexicals
N Çopur, A Brandt
Linguistics and Education 73, 101141
, 2023
2
2023
The multimodal work of creating a humorous frame in English as a foreign language classes
N Copur
Newcastle University
, 2020
2
2020
Studying humour from a Conversation Analytic perspective
N Çopur, C Atar
Studies in Linguistics, Culture and FLT 10 (3)
, 2022
1
2022
Teacher’s squeezed-mouth smile as a practice for managing affiliation in L2 classrooms
N Çopur, A Brandt
Classroom Discourse, 1-17
, 2024
2024
Teacher's squeezed-mouth smile as a social practice in L2 classrooms
N Çopur
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–6
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen