Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla7 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Cordula ArteltLeibniz Institute for Educational Trajectories (LIfBi), University of BambergVerifierad e-postadress på uni-bamberg.de
- Christina KauschkeProfessorin für Germanistische Sprachwissenschaft, Klinische Linguistik, Universität MarburgVerifierad e-postadress på uni-marburg.de
- Richard GerrigProfessor of Psychology, Stony Brook UniversityVerifierad e-postadress på stonybrook.edu
- Timo LeudersProfessor of Mathematics EducationVerifierad e-postadress på ph-freiburg.de
- Andreas EichlerVerifierad e-postadress på mathematik.uni-kassel.de
- Hendrik Lohse-BossenzProfessor, University of GreifswaldVerifierad e-postadress på ph-heidelberg.de
- Katharina LoiblUniversity of Education FreiburgVerifierad e-postadress på ph-freiburg.de
- Christoph RandlerProfessor, University of TuebingenVerifierad e-postadress på uni-tuebingen.de
- Birgit SpinathProfessorin für Pädagogische Psychologie, Universität HeidelbergVerifierad e-postadress på psychologie.uni-heidelberg.de
- Christian VollmerPädagogische Hochschule TirolVerifierad e-postadress på ph-tirol.ac.at
- Juliane LeudersLecturer, University of Education Freiburg / Dozentin, PH FreiburgVerifierad e-postadress på ph-freiburg.de
- Tim Billion-KramerVertretung der Professur "Naturwissenschaftliches Lernen", PH LudwigsburgVerifierad e-postadress på ph-ludwigsburg.de
- Sara BeckerFreiburg University of EducationVerifierad e-postadress på ph-freiburg.de
- Eva-Kristina FranzPh Heidelberg, University of EducationVerifierad e-postadress på ph-heidelberg.de
- Alexander RobitzschIPN - Leibniz Institute for Science and Mathematics Education, Kiel, Germany
- Rehm, MarkusDidaktik der Naturwissenschaften. PH HeidelbergVerifierad e-postadress på ph-heidelberg.de