Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Alexander P. HenkelOpen University of the NetherlandsVerifierad e-postadress på ou.nl
- Hannes DattaAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityVerifierad e-postadress på tilburguniversity.edu
- Karl AquinoUniversity of British ColumbiaVerifierad e-postadress på sauder.ubc.ca
- Abhishek BorahAssistant Professor of MarketingVerifierad e-postadress på insead.edu
- Anat RafaeliTechnion Professor of Organizational BehaviorVerifierad e-postadress på rafaeli.net
- Americus Reed IIProfessor of MarketingVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- JoAndrea HoeggProfessor of Marketing, University of British ColumbiaVerifierad e-postadress på sauder.ubc.ca
- Noah CasteloUniversity of AlbertaVerifierad e-postadress på ualberta.ca
- Jonne GuytAmsterdam Business School, University of AmsterdamVerifierad e-postadress på uva.nl
- Gabriele PaolacciAssociate Professor, Erasmus University RotterdamVerifierad e-postadress på rsm.nl
- Robert CiuchitaAssociate Professor, Hanken School of EconomicsVerifierad e-postadress på hanken.fi
- Bastian JaegerTilburg UniversityVerifierad e-postadress på uvt.nl
Följ
Johannes Boegershausen
Assistant Professor of Marketing, Erasmus University Rotterdam
Verifierad e-postadress på rsm.nl - Startsida