Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla4 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Peter GabrielssonProfessor of International Marketing, University of VaasaVerifierad e-postadress på uwasa.fi
- Pavlos DimitratosProfessor of International Business, ASBS, University of GlasgowVerifierad e-postadress på glasgow.ac.uk
- Seppälä Tomi TSenior Fellow of Quantitative Methods, Aalto University, School of BusinessVerifierad e-postadress på aalto.fi
- Minna RollinsAssociate Professor of Marketing, UWGVerifierad e-postadress på westga.edu
- Zucchella Antonellaprofessor of marketing, University of PaviaVerifierad e-postadress på unipv.it
- Carl Arthur SolbergProfessor, BI Norwegian Business SchoolVerifierad e-postadress på bi.no
- Tommi LaukkanenVice Dean, Professor of Marketing, University of Eastern FinlandVerifierad e-postadress på uef.fi
- Pia AreniusProfessor (Entrepreneurship)Verifierad e-postadress på em-lyon.com
- antti ainamoAdj.prof, Aalto U. / Assoc.prof (0.25) U. of TartuVerifierad e-postadress på aalto.fi
- Jukka PartanenAssociate Professor, Department of Management, University of Vaasa,Verifierad e-postadress på uva.fi
- Benoit MontreuilProfessor, School of Industrial and Systems Engineering, Georgia Institute of Technology, AtlantaVerifierad e-postadress på isye.gatech.edu
Följ
Mika Gabrielsson
Hanken School of Economics; University of Eastern Finland
Verifierad e-postadress på hanken.fi