Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Mari-Pauliina VainikainenTampere University / University of Helsinki, Centre for Educational AssessmentVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Samuel GreiffFull Professor, Goethe-University Frankfurt, GermanyVerifierad e-postadress på psych.uni-frankfurt.de
- Sascha WüstenbergUniversity of LuxembourgVerifierad e-postadress på uni.lu
- hans van luithoogleraar diagnostiek en behandeling van kinderen met dyscalculieVerifierad e-postadress på uu.nl
- Andreas DemetriouProfessor Emeritus of Psychology, University of Cyprus and University of Nicosia, and Cyprus AcademyVerifierad e-postadress på ucy.ac.cy
- Benő CsapóUniversity of SzegedVerifierad e-postadress på edpsy.u-szeged.hu
- GraesserProfessor of Psychology and Institute for Intelligent Systems, University of MemphisVerifierad e-postadress på memphis.edu
- Markku JahnukainenProfessor, University of HelsinkiVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Ronny SchererUniversity of OsloVerifierad e-postadress på cemo.uio.no
- AnnaLee SaxenianProfessor, UC BerkeleyVerifierad e-postadress på berkeley.edu
- Charles SabelProfessor of law and social scienceVerifierad e-postadress på columbia.edu
- Juan Luis CastejónProfesor de Psicología Evolutiva y de la Educación. Universidad de AlicanteVerifierad e-postadress på ua.es
- Robert SternbergProfessor of Psychology, Cornell UniversityVerifierad e-postadress på cornell.edu
- Jessie EeNanyang Technological UniversityVerifierad e-postadress på nie.edu.sg
- Bryony HoskinsUniversity of RoehamptonVerifierad e-postadress på Roehampton.ac.uk
- Ruth Deakin CrickReader in EducationVerifierad e-postadress på bristol.ac.uk
- Eva GyarmathyProfessor at Apor Vilmos Catholic CollegeVerifierad e-postadress på ttk.mta.hu
- Lorna BourkeLiverpool Hope UniversityVerifierad e-postadress på hope.ac.uk