Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla65 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Andrew K. PrzybylskiProfessor of Human Behaviour and Technology, University of OxfordVerifierad e-postadress på oii.ox.ac.uk
- Alan CastelProfessor Department of Psychology UCLAVerifierad e-postadress på ucla.edu
- Keise IzumaSchool of Economics & Management, Kochi University of TechnologyVerifierad e-postadress på kochi-tech.ac.jp
- Shannon McGillivrayAssociate Professor of Psychology, Weber State UniversityVerifierad e-postadress på weber.edu
- Michael C. FriedmanGraduate Student of Cognitive Psychology, University of California Los AngelesVerifierad e-postadress på ucla.edu
- Richard M RyanInstitute for Positive Psychology & Education, Australian Catholic UniversityVerifierad e-postadress på acu.edu.au
- Kazuyuki SamejimaProfessor, Brain science institute, Tamagawa UniversityVerifierad e-postadress på lab.tamagawa.ac.jp
- Robert H. StupniskyProfessor, Education Health & Behavioral Studies, University of North DakotaVerifierad e-postadress på und.edu
- Martin F. LynchWarner School of Education, University of RochesterVerifierad e-postadress på warner.rochester.edu
- Constantine SedikidesProfessor of Psychology, University of SouthamptonVerifierad e-postadress på soton.ac.uk
- John C. NesbitProfessor, Faculty of Education, Simon Fraser UniversityVerifierad e-postadress på sfu.ca
- Mingming ZhouProfessor, University of MacauVerifierad e-postadress på um.edu.mo