Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Martin SpannProfessor of Electronic Commerce & Digital Markets, LMU MunichVerifierad e-postadress på lmu.de
- Gerald HäublProfessor of Marketing & Behavioral Science, University of AlbertaVerifierad e-postadress på ualberta.ca
- Chris AdamsCongressional Budget OfficeVerifierad e-postadress på cbo.gov
- Suzanne ShuJohn S. Dyson Professor in Marketing, Cornell UniversityVerifierad e-postadress på cornell.edu
- John W PayneDuke UniversityVerifierad e-postadress på duke.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityVerifierad e-postadress på wustl.edu
- Rajesh BagchiVirginia TechVerifierad e-postadress på vt.edu
- Peter LenkUniversity of MichiganVerifierad e-postadress på umich.edu
- Klaus M. SchmidtProfessor of Economics, University of MunichVerifierad e-postadress på lmu.de
- Sharon Horsky שרון הורסקיSenior Lecturer, Hebrew University, JerusalemVerifierad e-postadress på mail.huji.ac.il
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu