Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Tomas FalkProfessor of Marketing (Aalto University School of Business)Verifierad e-postadress på aalto.fi
- Sabine BenoitProfessor of Marketing, University of Surrey and Australian National University (ANU)Verifierad e-postadress på surrey.ac.uk
- Sven HeidenreichProfessor of Technology and Innovation Management at Saarland UniversityVerifierad e-postadress på uni-saarland.de
- Jaakko Aspara, Professor, Dr. Dr.Hanken School of Economics, Helsinki, FinlandVerifierad e-postadress på hanken.fi
- Tobias SchaefersAssociate Professor, Marketing, Copenhagen Business School & Professor of Marketing, HSBIVerifierad e-postadress på cbs.dk
- Pekka MattilaAssociate Professor, Aalto University School of BusinessVerifierad e-postadress på aalto.fi
- Jochen WirtzNational University of SingaporeVerifierad e-postadress på nus.edu.sg
- Xueming LuoCharles Gilliland Distinguished Professor of Marketing, IS, and Strategy, Temple UniversityVerifierad e-postadress på temple.edu
- Jeroen SchepersAssociate Professor of Frontline Service and InnovationVerifierad e-postadress på tue.nl
- Virpi Kristiina TuunainenProfessor of Information Systems Science, Aalto University School of BusinessVerifierad e-postadress på aalto.fi
- Niina MallatPhD (Econ)Verifierad e-postadress på aalto.fi
Följ
Kristina Wittkowski
Aalto University School of Business
Verifierad e-postadress på aalto.fi - Startsida