Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla10 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Henry L. RoedigerProfessor of Psychology, Washington University in St. LouisVerifierad e-postadress på wustl.edu
- Kathleen B. McDermottProfessor of Psychological & Brain Sciences, Washington University in St LouisVerifierad e-postadress på wustl.edu
- Sean KangUniversity of MelbourneVerifierad e-postadress på unimelb.edu.au
- Elizabeth J. MarshDuke UniversityVerifierad e-postadress på psych.duke.edu
- Jeffrey D. KarpickeProfessor of Psychological Sciences, Purdue UniversityVerifierad e-postadress på purdue.edu
- Ruthann ThomasAssociate Director of the Center for Excellence in Teaching, Simmons UniversityVerifierad e-postadress på simmons.edu
- Nathan S. RoseUniversity of Notre DameVerifierad e-postadress på nd.edu
- Jason R. FinleyAssistant Professor of Psychology, Southern Illinois University EdwardsvilleVerifierad e-postadress på siue.edu
- Ludmila NunesAmerican Psychological Association (APA)Verifierad e-postadress på apa.org
- Janell R. BluntAnderson UniversityVerifierad e-postadress på anderson.edu
- Franklin ZarombNational Authority for Measurement and Evaluation in Education (RAMA)Verifierad e-postadress på education.gov.il
- Andrew C. ButlerWashington University in St. LouisVerifierad e-postadress på wustl.edu
- Jude Y. Weinstein-JonesIndependent ScholarVerifierad e-postadress på mgh.harvard.edu
- Lisa K. FazioAssociate Professor, Psychology and Human Development, Vanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu