Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Klaus ZechnerEducational Testing ServiceVerifierad e-postadress på ets.org
- Chee Wee (Ben) LeongDirector, AI Engineering, Educational Testing ServiceVerifierad e-postadress på ets.org
- Chong Min LeeEducational Testing ServiceVerifierad e-postadress på ets.org
- Gary FengEducational Testing ServiceVerifierad e-postadress på ets.org
- Su-Youn YoonEduLabVerifierad e-postadress på edulab-inc.com
- Mary HarperRetiredVerifierad e-postadress på umiacs.umd.edu
- Francis QuekProfessor of Visualization/Computer Science, Texas A&M UniversityVerifierad e-postadress på tamu.edu
- Xiaoming XiHong Kong Examinations and Assessment AuthorityVerifierad e-postadress på hkeaa.edu.hk
- Yao QianMicrosoftVerifierad e-postadress på microsoft.com
- Yang LiuAmazonVerifierad e-postadress på hlt.utdallas.edu
- Shabnam GhaffarzadeganLead Research Scientist, Bosch Research and Technology CenterVerifierad e-postadress på us.bosch.com
- Joel R TetreaultDataminrVerifierad e-postadress på dataminr.com
- Shasha XieTencentVerifierad e-postadress på tencent.com
- Hou Wei ChouRakuten Institute of TechnologyVerifierad e-postadress på rakuten.com
- Ehsan HoqueAssociate Professor of Computer Science, University of RochesterVerifierad e-postadress på cs.rochester.edu
- Ru ZhaoCornell UniversityVerifierad e-postadress på cornell.edu
- Wei-Te ChenRakuten Institute of TechnologyVerifierad e-postadress på rakuten.com
- Yandi XiaRakuten, University of Texas at DallasVerifierad e-postadress på rakuten.com
- Elizabeth ShribergCSO at Ellipsis Health, San FranciscoVerifierad e-postadress på ellipsishealth.com
- Hirokazu MiyakeMetaVerifierad e-postadress på alum.mit.edu