Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla7 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Susanne LajoieProfessor, Department of Educational Psychology and Counselling, McGill UniversityVerifierad e-postadress på mcgill.ca
- Shan LiLehigh UniversityVerifierad e-postadress på lehigh.edu
- Tingting WangPhD Candidate, McGill UniversityVerifierad e-postadress på mail.mcgill.ca
- Lingyun HuangEducation University of Hong KongVerifierad e-postadress på eduhk.hk
- Juan ZhengAssistant Professor of Lehigh UniversityVerifierad e-postadress på lehigh.edu
- Lijia LinUniversity of MacauVerifierad e-postadress på um.edu.mo
- Fu ChenUniversity of MacauVerifierad e-postadress på um.edu.mo
- Hanxiang DuAssistant Professor, Western Washington UniversityVerifierad e-postadress på wwu.edu
- Gaoxia ZhuAssistant Professor, National Institute of Education, Nanyang Technological UniversityVerifierad e-postadress på nie.edu.sg
- Tianlong ZhongNanyang Technological UniversityVerifierad e-postadress på e.ntu.edu.sg
- Andy NguyenUniversity of OuluVerifierad e-postadress på oulu.fi
- Alejandra Ruiz-SeguraMcGill UniversityVerifierad e-postadress på mail.mcgill.ca
- Haolun WuMcGill University; Mila - Quebec AI Institute; Prev. @ Google and MSRVerifierad e-postadress på mila.quebec