Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla0 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Herbert WoratschekUniversität BayreuthVerifierad e-postadress på uni-bayreuth.de
- Chris HorbelProfessor, Norwegian School of Sport SciencesVerifierad e-postadress på nih.no
- Bastian PoppLehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Handelsmanagement, Universität des SaarlandesVerifierad e-postadress på uni-saarland.de
- Julia FehrerThe University of Auckland Business SchoolVerifierad e-postadress på auckland.ac.nz
- Roderick J. BrodieDepartment of Marketing University of Auckland Business SchoolVerifierad e-postadress på auckland.ac.nz
- Christoph BuckUniversität BayreuthVerifierad e-postadress på uni-bayreuth.de
- Kacha MathieuAssociate Professor, University of LorraineVerifierad e-postadress på univ-lorraine.fr
- Peter DarkeProfessor of Marketing, Schulich School of Business, York UniversityVerifierad e-postadress på schulich.yorku.ca
- Torsten EymannProfessor für Wirtschaftsinformatik, Universität BayreuthVerifierad e-postadress på uni-bayreuth.de
- Alexander KritikosResearch Director, DIW BerlinVerifierad e-postadress på diw.de
- Laurence AshworthProfessor, Smith School of Business, Queen's UniversityVerifierad e-postadress på queensu.ca
Följ
Claas Christian Germelmann
Lehrstuhl für Marketing & Konsumentenverhalten, Universität Bayreuth
Verifierad e-postadress på uni-bayreuth.de - Startsida