Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- kannan srinivasanProfessor, Carnegie Mellon UniversityVerifierad e-postadress på andrew.cmu.edu
- Shibo LiJohn R. Gibbs Professor and Professor of Marketing, Indiana UniversityVerifierad e-postadress på indiana.edu
- Ramayya KrishnanCarnegie Mellon UniversityVerifierad e-postadress på cmu.edu
- John C. Liechtypennsylvania state universityVerifierad e-postadress på psu.edu
- Peter E. RossiJames Collins Professor of Economics, Marketing, and StatisticsVerifierad e-postadress på anderson.ucla.edu
- Edward FoxSouthern Methodist UniversityVerifierad e-postadress på mail.cox.smu.edu
- Kartik HosanagarWharton School, University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Christos FaloutsosCMUVerifierad e-postadress på cs.cmu.edu
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityVerifierad e-postadress på duke.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityVerifierad e-postadress på columbia.edu
- Sunil GuptaMarketing Professor, Harvard Business SchoolVerifierad e-postadress på hbs.edu
- Karen ClayProfessor of Economics and Public Policy, Carnegie Mellon University and NBERVerifierad e-postadress på andrew.cmu.edu
- Benedict DellaertProfessor of Marketing, Erasmus School of Economics, Erasmus University RotterdamVerifierad e-postadress på ese.eur.nl
- Marcel GoicIndustrial Engineering, University of ChileVerifierad e-postadress på uchile.cl
Följ
Alan Lewis Montgomery
Professor, Carnegie Mellon University
Verifierad e-postadress på cmu.edu - Startsida