Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla13 artiklar
7 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Bethany Rittle-JohnsonProfessor of Psychology, Vanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Kelley DurkinResearch Assistant Professor, Vanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Kathleen LynchUniversity of ConnecticutVerifierad e-postadress på brown.edu
- Lieven VerschaffelVerifierad e-postadress på kuleuven.be
- Anne FoegenIowa State UniversityVerifierad e-postadress på iastate.edu
- Kristie NewtonTemple UniversityVerifierad e-postadress på temple.edu
- Courtney PollackVerifierad e-postadress på post.harvard.edu
- Sharon StricklandTexas State UniversityVerifierad e-postadress på txstate.edu
- Theodore ChaoThe Ohio State UniversityVerifierad e-postadress på osu.edu
- Jason A. ChenAssociate Professor of Educational Psychology, William & MaryVerifierad e-postadress på email.wm.edu
- Chris DedeWirth Professor in Learning TechnologiesVerifierad e-postadress på harvard.edu
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier UniversityVerifierad e-postadress på uni-trier.de
- Diane HalpernClaremont McKenna CollegeVerifierad e-postadress på cmc.edu
- Susan GelmanHeinz Werner Distinguished University Professor of Psychology, University of MichiganVerifierad e-postadress på umich.edu
- Eileen MurrayUrso Educational ConsultingVerifierad e-postadress på ursoeducationalconsulting.com
- Wim Van DoorenKU LeuvenVerifierad e-postadress på kuleuven.be
- Ronghuan JiangSchool of Psychology, Shenzhen UniversityVerifierad e-postadress på szu.edu.cn
- Abbey M. LoehrResearch Director, Institute for School Partnership, Washington University in St. LouisVerifierad e-postadress på wustl.edu
- NURIA JOGLAR PRIETOProfesora Contratada Doctora, Didáctica de las Matemáticas, Universidad Complutense de MadridVerifierad e-postadress på ucm.es
- Amanda JansenProfessor, School of Education, University of DelawareVerifierad e-postadress på udel.edu