Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla0 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Jonathan OsborneKamalachari Professor of Science EducationVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Sibel ErduranUniversity of Oxford, United KingdomVerifierad e-postadress på education.ox.ac.uk
- Drew GitomerRose and Nicholas DeMarzo Chair in EducationVerifierad e-postadress på gse.rutgers.edu
- María Pilar Jiménez-AleixandreUniversity of Santiago de CompostelaVerifierad e-postadress på usc.es
- Richard HamiltonUniversity of AucklandVerifierad e-postadress på auckland.ac.nz
- Kirsten EllenbogenPresident and CEO, Great Lakes Science CenterVerifierad e-postadress på glsc.org
- Amber S BismackOakland UniversityVerifierad e-postadress på oakland.edu
- Asli Sezen-BarrieAssociate ProfessorVerifierad e-postadress på maine.edu
- leona schaubleProfessor of Education, Peabody College, Vanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Lúcia Helena SasseronProfessora de Metodologia do Ensino de Ciências e Ensino de Física, Universidade de São PauloVerifierad e-postadress på usp.br
- Kai NiebertUniversity of ZurichVerifierad e-postadress på uzh.ch
- Susan GoldmanUniversity of Illinois at Chicago; Learning Sciences Research InstituteVerifierad e-postadress på uic.edu
- Carrie TzouAssociate Professor, University of Washington BothellVerifierad e-postadress på uw.edu
- Yann Shiou OngNational Institute of Education, Nanyang Technological University, SingaporeVerifierad e-postadress på nie.edu.sg
- Julia PlummerProfessor of Science Education, Pennsylvania State UniversityVerifierad e-postadress på psu.edu
- Stephanie KnightSouthern Methodist UniversityVerifierad e-postadress på smu.edu
Följ