Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla13 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Dr. Lawrence(Larry) M. LesserProfessor, Mathematical Sciences Dept. at The University of Texas at El PasoVerifierad e-postadress på utep.edu
- Tara C. RainesUniversity of DenverVerifierad e-postadress på du.edu
- Bridget V. DeverProfessor of School Psychology, Lehigh UniversityVerifierad e-postadress på lehigh.edu
- Luke G. EglingtonStaff Learning Scientist @ AmplifyVerifierad e-postadress på amplify.com
- Philip PavlikCarnegie Mellon University, University of MemphisVerifierad e-postadress på memphis.edu
- Yasuko KanamoriUniversity of Memphis, Missouri State UniversityVerifierad e-postadress på memphis.edu
- Yonghong Jade XuUniversity of MemphisVerifierad e-postadress på memphis.edu
- Christian E. MuellerProfessor of Educational Psychology, University of MemphisVerifierad e-postadress på memphis.edu
- Hollylynne LeeNC State UniversityVerifierad e-postadress på ncsu.edu
- Laura Reid MarksFlorida State UniversityVerifierad e-postadress på fsu.edu
- Erin DowdyUniversity of California, Santa BarbaraVerifierad e-postadress på education.ucsb.edu
- Melissa Gordon WolfUniversity of California, Santa BarbaraVerifierad e-postadress på ucsb.edu
- Shelby G RobertsUniversity of MemphisVerifierad e-postadress på memphis.edu