Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Paul B. EllicksonProfessor of Marketing and Economics, University of RochesterVerifierad e-postadress på simon.rochester.edu
- Patrick BayerProfessor of Economics, Duke UniversityVerifierad e-postadress på duke.edu
- Peter ArcidiaconoProfessor of Economics, Duke UniversityVerifierad e-postadress på econ.duke.edu
- Nathan YangAssistant Professor in Marketing, Cornell UniversityVerifierad e-postadress på cornell.edu
- Ahmed KhwajaCambridge Judge Business SchoolVerifierad e-postadress på jbs.cam.ac.uk
- Shakeeb KhanProfessor of Economics, Boston CollegeVerifierad e-postadress på bc.edu
- Moody ChuNorth Carolina State UniversityVerifierad e-postadress på ncsu.edu
- Garrett T. SenneyThe Office of Comptroller of the CurrencyVerifierad e-postadress på occ.treas.gov
- Minhae KimOklahoma State UniversityVerifierad e-postadress på okstate.edu
- Wei ShiInstitute for Economic and Social Research, Jinan UniversityVerifierad e-postadress på jnu.edu.cn
- Donald R HaurinProfessor of Economics, Ohio State UniversityVerifierad e-postadress på osu.edu
- Stephanie MoultonProfessor, The John Glenn School of Public Affairs, The Ohio State UniversityVerifierad e-postadress på osu.edu
Följ
Jason R. Blevins
Associate Professor of Economics, The Ohio State University
Verifierad e-postadress på osu.edu - Startsida