Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Alla
Sedan 2019
Citat
16
16
h-index
3
3
i10-index
0
0
0
6
3
2021
2022
2023
2024
4
5
6
1
Offentlig åtkomst
Visa alla
Visa alla
2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Följ
Martina Kapitza
Leibniz-Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften und Mathematik (IPN)
Verifierad e-postadress på leibniz-ipn.de -
Startsida
Science Education
Health Education
Science Communication
Artiklar
Citeras av
Offentlig åtkomst
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
Untersuchung von epistemischen Überzeugungen im Schülerlabor–Möglichkeiten und Herausforderungen
K Kremer, M Kapitza
Handbuch Forschen im Schülerlabor-Theoretische Grundlagen, empirische …
, 2020
7
2020
Metaorganismusforschung trifft Schule: Wissenschaftskommunikation an der Universität zu Kiel
C Claussen, JM Knapp, M Kapitza, A Bernholt, H Schulenburg, K Kremer
Biologie in unserer Zeit 50 (4), 270-277
, 2020
4
2020
Wissenschaftskommunikation im Schülerlabor: Eine Interventionsstudie zu epistemischen Überzeugungen über aktuelle biomedizinische Forschung
M Kapitza
4
2020
Tracking down resistances: a co-design approach for a biomedical educational program on antibiotic resistance
M Kapitza, L Tueffers, H Schulenburg, K Kremer
Science Activities 58 (2), 52-64
, 2021
1
2021
Den Resistenzen auf der Spur- Außerschulisches Lernen zur Förderung epistemischer Überzeugungen
M Kapitza, L Tüffers, H Schulenburg, K Kremer
MNU Journal 73 (1), 36-40
, 2020
2020
SCIENCE OUTREACH FOR MEDICAL LIFE SCIENCE
M Kapitza, H Schulenburg, K Kremer
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–6
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen