Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla4 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Zsolt KatonaHaas School of Business, UC BerkeleyVerifierad e-postadress på haas.berkeley.edu
- Elea McDonnell FeitDrexel UniversityVerifierad e-postadress på drexel.edu
- Amos FiatProfessor of Computer Science, Tel Aviv UniversityVerifierad e-postadress på tau.ac.il
- Christophe Van den BulteProfessor of Marketing, The Wharton School of the University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Shiri MelumadThe Wharton School, University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Ayelet IsraeliHarvard Business SchoolVerifierad e-postadress på hbs.edu
- Xudong ZhengJohns Hopkins UniversityVerifierad e-postadress på jhu.edu
- Hangcheng ZhaoThe Wharton School, University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Yuval HellerProfessor of Economics, Bar Ilan UniversityVerifierad e-postadress på biu.ac.il
- Yi ZhuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of MinnesotaVerifierad e-postadress på umn.edu
- Aniko ÖryCarnegie Mellon UniversityVerifierad e-postadress på andrew.cmu.edu
- Pablo Hernandez-LagosAssociate Professor of Strategy and Entrepreneurship, Sy Syms School of Business YUVerifierad e-postadress på yu.edu
- Yonatan BermanKing's College LondonVerifierad e-postadress på kcl.ac.uk
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
Följ
Ron Berman
Associate Professor of Marketing, The Wharton School, University of Pennsylvania
Verifierad e-postadress på wharton.upenn.edu - Startsida