Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelVerifierad e-postadress på idc.ac.il
- Gila FruchterProfessor of Marketing, Bar-Ilan UniversityVerifierad e-postadress på biu.ac.il
- Jinhong Xie (谢劲红)JC Penney Eminent Scholar Chair, Eminent Scholar & Professor of Marketing,University of FloridaVerifierad e-postadress på ufl.edu
- Rachel R. ChenUniversity of California at DavisVerifierad e-postadress på ucdavis.edu
- Paul DobsonProfessor of Business Strategy and Public Policy, University of East AngliaVerifierad e-postadress på uea.ac.uk
- Daniel HalbheerAssociate Professor of Marketing, HEC ParisVerifierad e-postadress på hec.fr
- Yinghui (Catherine) YangUniversity of California, DavisVerifierad e-postadress på ucdavis.edu
- Dovev LavieProfessor, Bocconi UniversityVerifierad e-postadress på unibocconi.it
- Miri Barak, PhDProfessor, Technion- Israel Institute of TechnologyVerifierad e-postadress på technion.ac.il
- Eldad YechiamProfessor of Behavioral Science, TechnionVerifierad e-postadress på tx.technion.ac.il
- Shai DanzigerTel Aviv UniversityVerifierad e-postadress på tauex.tau.ac.il
- Moshe DavidowService2ProfitVerifierad e-postadress på service2profit.com