Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Joel HietanenProfessor, University of Helsinki, Centre for Consumer Society ResearchVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Bruno GodeyAssociate Professor - NEOMA BSVerifierad e-postadress på neoma-bs.fr
- Daniele Pederzolineoma business schoolVerifierad e-postadress på neoma-bs.fr
- Henrikki Tikkanen, D.Sc. (Int'l Marketin...A. I. Virtanen Professor of Consumer Research & Marketing, Aalto University School of BusinessVerifierad e-postadress på aalto.fi
- John SchoutenCanada Research Chair in Social Enterprise, Memorial University of NewfoundlandVerifierad e-postadress på mun.ca
- Johanna MoisanderAalto University School of BusinessVerifierad e-postadress på aalto.fi
- Niklas WoermannAssociate Professor of Consumption, Culture, and Commerce, University of Southern DenmarkVerifierad e-postadress på sam.sdu.dk
- Robin CannifordUniversity of GalwayVerifierad e-postadress på universityofgalway.ie
- Anu ValtonenProfessor, University of LaplandVerifierad e-postadress på ulapland.fi
- Nikhilesh DholakiaProfessor Emeritus, University of Rhode IslandVerifierad e-postadress på uri.edu
Följ
Joonas Rokka
Professor of Marketing, EMLYON Business School
Verifierad e-postadress på em-lyon.com - Startsida