Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla4 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Norman LiProfessor of Psychology, Singapore Management UniversityVerifierad e-postadress på smu.edu.sg
- Michał FolwarcznyDiscipline of Marketing, J.E. Cairnes School of Business & Economics, University of GalwayVerifierad e-postadress på universityofgalway.ie
- Tobias OtterbringProfessor, University of AgderVerifierad e-postadress på uia.no
- Valdimar SigurdssonProfessor, Reykjavik University. Centre for Research in Marketing & Consumer PsychologyVerifierad e-postadress på ru.is
- K. H. LowNanyang Technological UniversityVerifierad e-postadress på ntu.edu.sg
- Guihyun ParkThe Australian National UniversityVerifierad e-postadress på anu.edu.au
- Agata GąsiorowskaSWPS University of Social Sciences and Humanities, Wroclaw Faculty of PsychologyVerifierad e-postadress på swps.edu.pl
- Amy Lim Jia YingMurdoch University (Singapore)Verifierad e-postadress på murdoch.edu.au
- Steven NeubergArizona State UniversityVerifierad e-postadress på asu.edu
- Joel ChinDuke-NUS Medical SchoolVerifierad e-postadress på u.duke.nus.edu
- Andrea MeltzerFlorida State UniversityVerifierad e-postadress på psy.fsu.edu
- Kenneth TanSingapore Management UniversityVerifierad e-postadress på smu.edu.sg
- XT Wang (王晓田)Professor, Chinese University of Hong Kong (Shenzhen)&University of South DakotaVerifierad e-postadress på cuhk.edu.cn