Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Alla
Sedan 2019
Citat
53
53
h-index
2
2
i10-index
1
1
0
18
9
2021
2022
2023
2024
18
13
16
6
Följ
Kenyan Degles Burnham
Texas Tech University
Verifierad e-postadress på ttu.edu
Digital Literacy Pedagogy
Artiklar
Citeras av
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
Metaphors, mental models, and multiplicity: Understanding student perception of digital literacy
JCK Tham, KD Burnham, DL Hocutt, N Ranade, J Misak, AH Duin, ...
Computers and Composition 59, 102628
, 2021
48
2021
Developing Digital Literacy through Multi-Institution Collaboration and Technology Partnership: An Analysis of Assignments, Student Responses, and Instructor Reflections
K Burnham, J Tham
Issue Preview 2 FOCUS Introduction 4 FOCUS Articles, 59
, 2021
3
2021
Instructor Roles in Higher Education During the COVID-19 Pandemic
K Burnham, A Narine, C Trotter
Proceedings of the 38th ACM International Conference on Design of …
, 2020
2
2020
How much context do users provide in app reviews? Implications for requirements elicitation
R Grace, K Burnham, HS Na
International Conference on Information, 16-25
, 2023
2023
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–4
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen