Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Johannes BoegershausenAssistant Professor of Marketing, Erasmus University RotterdamVerifierad e-postadress på rsm.nl
- Mehmet OkanIstanbul Bilgi UniversityVerifierad e-postadress på bilgi.edu.tr
- Marah BlaurockStuttgart Media University, Institute of Applied Artificial IntelligenceVerifierad e-postadress på hdm-stuttgart.de
- Martina ČaićAssistant Professor, Aalto University, School of Arts, Design and ArchitectureVerifierad e-postadress på aalto.fi
- Jos Lemminkhoogleraar marketing, Maastricht UniversityVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Stefano BromuriOpen University of the NetherlandsVerifierad e-postadress på ou.nl
- Deniz İrenDepartment of Information Science, Open UniversiteitVerifierad e-postadress på ou.nl
- Visara UroviAssociate Professor, University of Maastricht, NetherlandsVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Anat RafaeliTechnion Professor of Organizational BehaviorVerifierad e-postadress på rafaeli.net
- Karl AquinoUniversity of British ColumbiaVerifierad e-postadress på sauder.ubc.ca
- JoAndrea HoeggProfessor of Marketing, University of British ColumbiaVerifierad e-postadress på sauder.ubc.ca
- Noah CasteloUniversity of AlbertaVerifierad e-postadress på ualberta.ca
- Karen NivenUniversity of SheffieldVerifierad e-postadress på sheffield.ac.uk
- Jennifer HanrattyQueen's University BelfastVerifierad e-postadress på qub.ac.uk
- André Calero ValdezUniversität zu LübeckVerifierad e-postadress på imis.uni-luebeck.de
- Robert CiuchitaAssociate Professor, Hanken School of EconomicsVerifierad e-postadress på hanken.fi